Kabarik ben özele götürüyorum aylık kontrol ettiriyorum sormak istediğim soruları daha rahat soruyorum devlet hastanesinde 3 kişi birden alıyorlar ve yeteri kadar ilgilenmiyorlar ve sağlık Bakanlığı'nın söylediği kurallara göre konuşuyorlar bu konuda katılar. Sağlık ocağına sadece aşı ve kilo kontrolü için gidiyorum ama verdikleri demir ve d vitaminini kullanmıyorum içeriği kanserojen madde dolu olduğu için kendi doktorumun tavsiyesi ile besliyorum