Hanımlar bebegım 8aylık nedense herkesde duruyor
Beni görünce anne tepkısı vermıyor Buda benım moralimi bozuyor
Ne bilim onun için herkes gıbıyım normalde ağlayan bebegı anne alınca onda sakinlesmesı gerekiyor ama diğer insanlarla nasılsa benımlede aynı
Bebegım hiç meme almadı bağ mı kuramadım anlmadım ya ayrılık kaygısı hangi aylarda başlar belkı onda olur da annesı olarak beni ister:(