merhabalar 24 aya girdik 8 gun olacak ishal devam ediyor ama baska hicbir belirti yok arada sirada karnim agriyor diyor ama ates kusma veya halsizlik yok çok şükür ishal disinda hersey normal 4 gündür enteregermina kids aliyor ama etki etmedi aynen devam basina boyle bir durum gelen var mi