Arslann Hergün heryer kırıntı saç tüy oğlumda aslında kücük ama nasıl bu kdar pisleniyor ev anlamıyorum daha 1 yaşında
Minikminik Arslann aynı durumdan müzdarip durumdayız süpürüyorum 1 saat sonra yine eski haline dönüyor😤
Kir_papatyasiii Arslann günde 2 3 kez makine elimdedir biraz aşırı titizim malesef herfun camlar acik olduğu için maalesef toz kıl tüy çok oluyor evlerde
Asyaayaz1 Günde 2 kez bile açtığım oluyor kırıntı olur vs diye. emeklemeye başladı 13 aylık kızım ağzına bişey atar vs diye çok dikkat etmeye çalışıyorum normaldede günlük süpüren bir insanım cam pece açık toz oluyor ev.
Erkenciboncuk Arslann Benim ki küçük bide 4 aylık ortalığı dağıtan da yok ama kedim var her gün süpürüyorum ve ertesi gün sanki hiç temizlik yapmamışim gibi toz çıkıyor aklım almıyor bazen acaba beceremiyor muyum temizlik yapmayı diyorum
Deletedmom_54 Erkenciboncuk al benden de o kadar eşim bırak nesi var evin tertemiz diyo ama sanki her yerde toz var gibi hissediyorum
Deletedmom_54 Arslann günde 2 ve 3 kere açtığım oluyo kızımdan dolayı değil benim saçım çok dökülüyor karınca var evde 😔 bide koltuğum ve halım antrasit yürüsen hemen toz belli ediyor
Eysar Arslann saça asla tahammül edemiyorum evde topuz geziyorum kizalrimin oyuncaklar yerde hep haftada iki kez hepsini yıkarım günlük bazen üç kez yine sürüyorum bir tel görsen yine süpürrm
Erkenciboncuk Deletedmom_54 Bende öyle hissediyorum ya psikopat gibi gözüm hep yerde acaba saç var mı kedinin tüyü var mı aman şuraya bişey düşmüş aman şuraya bişey olmuş evde hep böyleyim herşey düzenli ve temiz kalacak öyle istiyorum ama sanırım beceremiyorum 😀
Feraye_ BARTUMOM ne ara supuryorsunuz bide en az 3 kere demissiniz bide calisitiginiz halde helal olsun👏🤭😂
NevinM Arslann normalde hergün süpürüyorum ama gün içinde tekrarladığımda oluyor oğlum emeklediği için nerden çıkıyorsa genede bir kıl tüy geliyor eline 🤦♀️
Eski9 Arslann 1 yaşında kızım emekleyip herşeyi ağzına attığı için genel olarak bende her gün bir süpürge açıyorum 😔
Deletedmom_54 Erkenciboncuk becerememek değil ya İnan bak öyle çok tozlanıyor ki ev 2 aydır felaket saçım dökülüyor bide baya uzun saçlarım daha çok göze batıyor dökülünce öğlen 12 de bi süpürüyorum bakıyorum 2 saat sonra yine aynı hop bi daha süpürüyorum bi ara evi karınca basmıştı 3. Kat olmasına rağmen binlerce karınca vardı 10 kere süpürge açtığımı biliyorum deliriyordum artık
Sefeff Arslann Ben bi kahvaltıdan sonra sil süpür yaparım bide gece uyumadan önce. Çünkü hem camlar açık hem kızım sürekli biseyler döküyor 😬