Fatmabkdmr Merhaba anneler. Yeğenim oldu gözü şebeklendi baya bı neden olur bu nasıl geçer. Başına gelen var mı ?
NevinM Fatmabkdmr neden olduğunu bilmiyorum ama anne sütü ile silmek hemen etki ediyor gerçekten deneye bilirsiniz
EdaLina Fatmabkdmr göz doktoruna götürün antibiyotikli damla veriyorlar. Anne sütü veya Çay sürmeyin. Benimde kızımda olmuştu.
Zehra-Beren Fatmabkdmr anne sütü sakın sürmeyin doktor asla önermedi. Göz damarları tıkanık olduğu için çapaklanmasi gayet normalmiş. Göz pinarlarina masaj yapın ardından ılık suyla silin geçmezse doktora götürün bir damla verir hemen geçer zaten
aayysseee Fatmabkdmr göz damarı tıkanıklığından oluyormuş benimkinde de olmuştu netira diye bi damla vermişti yanlış hatırlamıyorsam 1-2 gün içinde geçiyor hemen pamuğa su döküp silin temizleyin