Selma_brn canım çok iyi anlıyorum seni yemeyince insan çok sinirleniyor kızıyor yesin istiyoruz ama bu sinirimi kızmamız çocuğu daha kötü etkiliyor
İnat yapıyor lar
İnan olan sana oluyor
Kızıma çorba yapardım yedirmeye çalışırdım istemez Di azını açması için kaşık ağzının orda beklerdim
Sonra sinirlenir bağırır çağırır dım
Sonra bıraktım yediği kadar yemezsen sen bilirsin dedim aradan biraz zaman geçince çorbayı tekrar getirirdim önüne yine yerse yer yemezse kaldırır dım bu şekilde ısrar etmeyi bıraktım kafam daha rahat oluyor
Sonra baktım domates salatalık zeytin yemeye başladı önceden çok sever yer Di sonra azına sğrmemeye başladı
Peynir sevmiyor mesela vermiyorum bende cumartesi günü tabağına 2 paröa koydum ikisini de yedi ama yüzünü eklitti daha vermedim versem ısrar etsem uzun süre yemiyecek
Kızım 2 yaşında