Kerembebekk-13 Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 26 günlük doğduğundan beri uykuya geçişte çok ağlıyor ağlamadan uyumuyor ayakta gezinerek sakinleştirmeye uyutmaya çalışıyorum mahvoluyorum sebebi ne olabilir bununla nasıl baş çıkabilirim artık sabrım kalmadı