Hanımlar ne etkinlik yapıyorsunuz bizimki haftaya 3 aylık oluyor ben şuan siyah beyaz kart gösteriyorum çok seviyor onları. Birde oyun halısına yatırıyorum çıngıraklarls oynuyoruz şarkı söylüyoruz. Siz neler yapıyorsunuz öneriniz var mı? Kitap okumak istiyorum bime gelmişti hiksus kitapları onlardan aldım ne zaman okuycagımı bilmiyorum sanırım uyanıkken oyun oynarken okuycam?🤔 Bilgi ve öneri bekliyorum kızlar 😌