Günaydın anneler ☀️ 3 gündür göğüslerimde hassasiyet vardı dün akşam sağ göğsümden süt geldi 2 3 damla 1 yıldır çocuğum emmiyor hani süt olması imkansız bu neden oldu aceba böyle birşey yaşayan var mı aranızda bu arada yasmin kullanıyorum hormonlarımı bozmuş olabilir mi aceba