Benim kiz da 3 günde 1 yapar oldu.nerdeyse 40 gün oldu durum hala böyle.kabiz degil,kakasi yumusak olsun diye surup veriyorum bilerek bide kabiz olup korkmasin diye ama yok yani kuloda yapiyor.buna musade ediyorum ama onu bile sabahtan aksama mizildanarak zar sor yapıyor,eliyle tutuyor yapmamak için.bu arada neredeyse 3 yasinda.bir süre daha akışına birakicam.eskisi gibi sormuyorum,umursamamaya çalışıyorum ama kakasinin olduğu gün hep kucagina al,of yapmiycam diyip duruyor.oyun terapisi önerildi ama o da coguna yaramamis.