3 aylıkken başladık 9 aylık olduk hala sevmiyor biberonu da bıraktı kaşıkla günde 3-4 kez veriyorum onu da içmek istemiyor doktor mecbur içecek diyor alerjisi olan bebekler inşallah en kısa sürede iyileşir süreç çok yıpratıcı ne ek gıda ne mama istemiyor