Kızlar merhaba. Bir konuda çok sıkıştım kime sorduysam hocalarım dahil hep farklı cevaplar aldım belki buradan bilen biri çıkar. Öncelikle şafiyim. Ben pco hastasıyım ama baya ağır . Adet olduğumda düzgün adetim gelmez. Adet bitikten 1 hafta 10 gün sonra falan kahverengi çamur gibi akıntı oluyor ve kesilmiyor da. 1 hafta falan sürüyor. Ben namaz kılsam mı kılmasam mı bilmiyorum şaştım kaldım. Bu arada lekeler bitikten 1 hafta 10 gün sonra yine normal adet başlıyor. 😪