9.5 aylık oğlum 3 gün önce çok ateşledi en son çare serum takıldık ama çok huysuzdu dün sabah uyandığımda ellerinin içinde ayaklarında bacaklarında kaşık bölgesinde bezin olduğu yerlede dilinin ucunda bile sulu yaralar çıktığını gördüm hemen hastaneye gittik el ayak hastalığı olduğunu öğrendik krem verdi hiç yemek yeniyor sadece emmek istiyor başka şeyler kullanan varmi bu yaraları geçirmek için lütfen bilenler yazabilrmi çok kötü durumdayım