Merhaba
Bebeğim 7ay 2gunluk
3gundur kakasini yapmıyor ek gida yiyor ama kabizlik yapcak birseu yemedi hiç suyunuda veriyorum 2 saatte b cisli bez değiştiriyorum. Bu yüzden bestironun kabizlik yaptığını düşünüyorum. Anne sutu alıyor birde.
Sabah 2 tane kayisi yedirdim ama ne zman etki eder ki? Ne zaman Dr a müracaat etmeliyiz?