Topraktan bile olsa neden suçlu olasınız. Sürekli ağızlarına bir şey atıyorlar ellerini bir yerlere sürüyorlar. Kaşla göz arasında anlayamıyoruz bile. Biz de insanız sonuçta. Onlar da bir şekilde hasta oluyorlar kendinizi suçlamayın. Çok geçmiş olsun.