Merhabalar,
Oğlumla 4.aydan itibaren kaka için tuvalet iletişimi yapıyorduk. 17.ayla beraber de çiş için yapmaya başladık. 18.ayında bezi tamamen bıraktık. O dönem tam yazlıktaydık lazımlığı yanımızda değildi her çişi geldiğinde duşa girip ayakta yapmaya alıştı. Şu an 19 aylık asla lazımlığına oturmuyor çişi gelince hemen duşa koşuyor. Bunun bi zararını görür müyüz böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba?