Bebegim kakasını iki gündür yapmıyo bugun ucuncu gun hala yapmadı. Nrmalde de zorlanarak gunde bir defa yapıyodu. Sarı sıvı oluyo kakası normal yani. Ama yapmadı byle olan varmı. Sabahları emiyo gece mama iciyo. Gece iki yada uc kez işte doktora gotursemmi acaba devlette baktm da randevu yok bulamadm buraya a yazdım 🥺