sevgikelebegi blue5 bizde çok şükür sıkıntı olmadı o aşıyla birlikte MENENJİT de oldu toplam 4 iğne vuruldu o gün
ArenAta Biz yaşamadık canım hiç bir aşıda çok şükür inşAllah sizinde olmaz 2 yaş olduk geçen ondada olmadı🤲