TOSPAMMM17 Kızlar özel bölgemi jiletle alıyorum ama 2 gün sonra da çok kaşınıyor bunun için ne yapabilirim
Dbe1506 TOSPAMMM17 jiletle alırken saç kremi sürün almadan önce duştan çıktıktan sonrada nemlendirici sürün ben öyle yapıyordum kaşıntı olmuyordu saç kremi tahriş olmasınıda önlüyor
mervemir- TOSPAMMM17 kadınlar için özel traş köpükleri var ben jiletle alacağım zaman onu kullanıyorum yumuşacık oluyor
lceLady TOSPAMMM17 genelde duşta alırım. Önce bi sabunlarım köpüklü alırım yani. Egeer kuru alırsanı kaşınır evet veya kanar yanma vs olabılır
lceLady TOSPAMMM17 o zaman size yaramıyor olabilir. Hangi jilet ile alıyorsunuz. Yumuşak başlıklı olsun. Olmadı değişin baska bir marka deneyin. A101 den alıyorum ben pembe poşet içinde olanlar var paketli satılıyor
TOSPAMMM17 Kader6534 denedim çok acıyo canım ağda bantlarını denedim hususi boncuk ağda aldım denedim pudraladım denedim hep acıdı o yüzden bende jiletle aldım hep
mervemir- mervemir- birde ben alırsam venüs mor yada turuncu 5 bıçaklı olanını alıyorum, uç değişikliği yapıyorum sadece tavsiye ederim
TOSPAMMM17 mervemir- o uç değişikliğini her kullandığınız da değiştiriyor musunuz yoksa bi kaç sefer kullanıyor musunuz
Kader6534 TOSPAMMM17 ee acıyacak tabi ama sonra inceliyor eldivenle bile alabiliyorsun o zmn en rahatı tam 1 ay gelmez