18 gunluk oğlum her emzirdikten sonra 30 yada 40 cc mama verıyorum tamamen doydunu anlmak için sütüm yetmıyor cunki ve aç karnına uyumuyor bu nedenle . bazen sütümün yettgni düşündüğümdeyse mama vermıyorum. kilo almamıstı 2ci hafta gittimde bu nedenle boyle yapıyorum yoksa sadece geceleri 1 yada 2 kere verıyordum ama bu hiç bir işe yaramadı maalesefki.oğlum 20 gunde eksik doğdu 2 gün asla emmedi bu yüzden emıyor ama geç emiyor buda bana işgençe. inşallah hemen toparlanırda sadece anne sütüyle devam ederiz .