watermelonlove Birbebek34 Şaka bir yana bizim var ama satmıyorum dolaba, gardrop baktınız mı oralarda da satılıyor
Birbebek34 watermelonlove baktım da sıfırla aynı fiyat komisyon kargo derken baya pahalıya geliyor bu gidişle internetten alicam sıfırın fiyatını da geçiyor burda uyguna vermek isteyenler vardır diye düşündüm
Minipekka Birbebek34 hayvanlarda vardı ama oğlum sağolsun haşat etti bunuda hiç vermedim eline sıfır duruyor 40 tlye verebilirim