Hasret67 serum fizyolojik burun damlası var. 3 aya kadar bebekler sadede burnundan nefes alır. Tıkanması olağan bir durum. Günlük temizlemek lazım . Hem konforu hem huzuru için. Günde 3 kere 1 er damla serum fizyolojik damlatabilirsiniz. Bu ilaç değil steril su . Damlatırken bir elinizi altına koyun kafası öne doğru eğimli olsun. Damla burun içinde kalıp yumuşatıcak. Geriye dogru olup genize akmayacak dikkat edin. 15-20 günden önce burun mukozası hassas diye aspiratör kullanımı önerilmez. Kullanacaksanızda burun ucundan çok ileriye gitmeden nazikçe kullanabilirsiniz. Banyo içinde göbek bağının düşmesini beklemenize gerek yok. Çocuk banyo yapınca rahatlar,banyo yapınca büyür. Ayrıca burnu da açılır. Önemli olan duş sonrası göbek bağı etrafını hiçbir krem yada başka bişe sürmeden sadece güzelce kurulamak. 12 gündür yıkanmamak ne demek . Benim bebeğim 1 aylık. Ben eve geldiğimiz gün yıkamaya başladım. Göbeği 5.gün düştü. Alakas ı yok yani.