Norveckizi Geceden belimde sinek ısırığı gibi sancılar hissediyodum o sıra doğumun başladığını anladım Zaten günümde geçiyodu. Sabah küveti sıcak suyla doldurup yarım saate yakın içinde oturdum sonra duşumu falan aldım. İkindiye yakın belimde ki sancılar git gide şiddetlendi ama beni rahatsız etmiyodu. Zaten kontrole gidicektim evden çıkmadan nişan da geldi cantalarimi alıp Hastaneye gittim. O sıra saat akşam üstü 6 gibiydi. Muayene olunca 1-2 cm açıklık var dedi ama yatış vermedi boşa burda yorulma git yürüyüş yap merdiven çık akşam 10 gibi gel dedi. Hastaneden çıktık ve geldiğim gibi sancılar bir anda şiddetini arttırdı. Düzenli gelip gitmeye başladı. Artık mideme de vurunca hemen Hastaneye gittik hatta doktor niye acele geldin falan dedi daha dogurmazsin sen dedi. Muayene edince 5-6 cm açıklık var dedi ve kendisi de şaşırdı bu kadar beklemiyordum dedi. O sırada yatisim yapıldı dogumhaneye gidene kadar saat 8 i geçiyodu 10 olmadan da bebeğim doğmuştu Zaten 😍😍🤗