Bebegim 8ay10gunluk 4.aydan itibaren meme reddi var torenle emziriyorum desem yeridir 4.aydan beri 200gr kilo aliyor ek gidaya basladim 4.ayda ionceleri cok istahliydi kizim suan ne versem tukuruyor ust disler kabarik baya dise bagliyorum cunku sutum cok bol tek meme doyuruyor emdgi zaman gece guzel rmiyor gunduz memeyi gorunce basiyor yaygarayi bugun kasik mamasini sulandirip biberonla verdim icti memeyi verdim azicik emdi sizlere sorum su mama alsam gunde 2 3 kez emmek istemedgnde versem memeyi birakirmi