En en en beteri 4.ay atağı en uzun süren 3 hft kadr mahvolmuştuk ağlmaktan helak olmuştum bendee yerine bırakıyordum uyanıyordu çığlık çığlığa bişi olmuş gibii 15.dklık uykular gece gündüz hangisini anlatayım huysuzluk ağlama kolik gaz cabasıydı.. bide 1 yaşta ben çok ağlamıştım Allah sabır versin canım gerçekten çok zor çok çok inşAllah sizin daha kısa sürer kalıcı olmaz. 🤲 bizde 2 yaş sendromundayız şimdi Allahım sağlık versin ama bak boğazım düğümlendi birsey diyemyrm şuan