Öncelikle hastanede çok güzel sütüm akıyordu her iki göğüste de güzel akıyor fakat çocuğu ilk sol göğsüme verdiler emsin diye az olsa emzirmeye çalıştım ama sağ kolumda damar yolu olduğu için sağ çok nadir belki 1 kere emzirebilmisimdir. Bu yüzden sağ göğsümde sürekli popmpa yaptığım için emziremwdigim için küçük kaldı Yanni sol gogsumden şuan çok güzel süt geliyor ama sağ gogsumden 30 CC kadar süt geliyor ve sağ gogsum küçük bunun için ne yapablrm arkadaşlar sağ göğsüm küçük kaldı ve bariz. Çok belli ediyor annem diyor hep solu veriyorsun sağ vermiyorsun biri küçük kalır ama sağda yokki emdiği kadarını emiyor sonrasında agliyoe yok ama solu verdiğim zaman baya baya çok akıyor ne yapblrim sizin başınıza geldimi ne yaptınız..