Eniseee bizim de 1 aylık. Hatta bugün inanılmaz sancısı var. doktorum önce biogaia probiyotik olmazsa burae harveys gaz damlası önerdi. Anneannem anason verirmiş doktora sorduk nurse harveys de zaten o diyor. Rezene ya da anason 1 çay kaşığı çok sancılıysa sabah akşam 1er kaşık verebilirsin dedi. Şimdi anason söyleyeceğim ben de eve 😔