Herkes çok güzel söylemiş ama bu bebek 40 günlük.
Henüz gece gündüz ayrımı yok.
Gündüz az uyusun gece uyur diue bisey Bebeklerin hiç bir döneminde ise yaramaz
Kızıma kolik teşhisi koyulmadi ama 12 günlük oldu ve her gece 10 sabah 5 e kadar aglardi. 6da birlikte uyur 12de kalkardık..
Bütün gece pilates topunda zıpladık. Onu rahatlatan buydu sadece.
Sürekli gaz mesajları yapardık. Kimyonlu Bi jel vermişti arkadaşım.
Aşırı iyi gelmişti.
Zamanla geçti. Kolay olmadı 4 Ay olana kadar böyle devam etti. 5 ekadar ağlıyordu net. Sonra 3 2 1 oldu zamanla uyumaya basladi.
Tüm bunlar bir süreç. Bebeğe uymak zorundayız. Sabaha kadar kucağımda uyuttugum hareket etmeden beklediğim günler geceler oldu.
Her bebek kendine özel, ama alışkanlık edinme noktasında dikkat edilmesi şart. 3 4 aydan sonra hersey daha zorlaşır. Oyuzden doğru hareket etmek lazım.
Suan 40 günlük bir bebek için düşünürsek. Kucağınızda uyusun. Koyunca uyaniyorsa. Uykuya daldiktan sonra 10dk 15dk hareketsiz bekleyin ki derin uykusu başlasın. Koyar koymaz elinizi üzerine koyun hissetmeye devam etsin ve yavaşça çekin..
Bebeğinizin kilavuzu sizsiniz. Deneyerek öğreniyoruz. Ama maalesef sonradan anlıyor insan. O süreç içinde hersey çok karmaşık ve yorucu geliyor.