Kızım 22 aylık ateşi var koltuk altı yanıyor cayır cayır.acile gittik Dr zaten geçen hafta biz hastaneye yatirmistik bu bebeği dedi ve sürekli gelip durmayın hastaneye o meşhur lafı söyledi bebekler hastaneye geldikçe hastalanır dedi 😑.ama düşmüyor kızımın ateşi .calpol verip salliyorum şuan nabicam ben