Taze-anne06 iyi geceler..zaman zaman iştahsızlık oluyo bebeklerde en azından kendi kızımda öyleydi bu mama reddini diyodum endişe ile bir kaç gün suruyodu sonra yine eskisi gibi oluyodu…onemli olan ne zamandır böyle mesela..havalar sıcak yemekte istemeyebiliyolar bende yaşadım..ama farklı bir etkenlede olabilir Allah korusun ama yinede önleminizi alın bir kere yine böyle olduğunda sadece istahsizlktan değil farklı etkende olabilri şüphesi ile hastaneye götürdüm idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı mesela ve tek belirti verdiği asla bişey yememesi ve huzursuzlugu idi…genel durumunda birşey olmadığından eğer eminseniz biraz daha teklif edin yine aynı sekilde yaparsa Dr gorunmesinde fayda var..çünkü beslenme reddi ciddi yoruyo ve uzuyo insanı kolayliik diliyorum..ayrıca dediğiniz mama değilde ben hep Aptamil ile başladım 5 ay olucak faydasını gördüm..probleminiz devam ederse farı bir marka Dr kontrolü ile deneyebirsiniz