Doğum parası bu bende aldım bütün çocuklarımda dördüncü çocuğum 600tl aldım. Doğum rapoyla işlemleri yapınca otomatikmen kayıt oluyorsun ve 40 çıktıktan sonra gidip alıyorsun canım. Eğer almazsan para devlete geri gidiyor ptt den kimlik götürüp alıyorsun