KaganinAnnesi26 Kızlar medet! Dün sivrisinek ısırdı kolumun dirsek yerinden 3 tane kolum omzundan parmaklarıma kadar ağrıyor uyuyamıyorum ağlıyorum neden olur böyle bişey bilen var mı 😭
sarmaliklahana KaganinAnnesi26 Stilex al kullan hem cocuk da kullanabiliyor. Jel Krem ısırdıgı yere sür kasıntıyı direk kesiyor. Ben senelerdir kullanıyorum. Güneş alerjisi sinek böcek ısırdıgı için
Deletedmon_65 KaganinAnnesi26 benimde alerjim var her yerim yara içinde her yerim iz oldu her gün yiyor şişiyor kaşınıyor hep iz kaldı ya jel krem kullanıyorum o biraz iyi geliyor
KaganinAnnesi26 sarmaliklahana kaşıntı yok ki yanma ve ağrı var kolumu nereye koyacagimi şaşırdım geceden beri ağrıyor çok 😭
sarmaliklahana KaganinAnnesi26 tamam canım onu falan kesiyor hep eczaneden Stilex de verirler. Benım alerjim var cok agrım oluyor bazı sinekler ısırınca kütük gibi şişiyor nereyi ısırırsa ondna kullanıyorum hep
KaganinAnnesi26 sarmaliklahana çok teşekkür ederim canım sabaha karşı ağlaya ağlaya gittim acile enfekte olmuş dedi antibiyotik başladık öldüm dirildim bütün gece
KaganinAnnesi26 Deletedmon_65 alerjim de yoktu bildiğim artık asya kaplan sineği miydi neydi ama mafetti bütün gece agladim ağrıdan ilk defa başıma geldi böylesi kolumu kesip atasim geldi