Merhaba kızlar
Öncellikle kızımın odasını 8 aylıkken ayırmıştım şuan 16 aylık ve 1 haftadır geceleri sürekli uyanıp yanıma geliyor bazende ağlayarak gelip emmek değil ama üstümde uyumak ve ya yanıma yatıp kolunu bana atıyor bu durumu yaşayan var mı lütfennn dönüş sağlarsanız sevinirim☹️