7 aylık olduk. 6. Ay muaynesinde 7950kg.dı bugün saglık ocağında tartıldık tam 1 ay oldu 8kg çıktı. Bi de sanırım bi iki cm uzadı zayıflamış gibi gözüküyor. Ek gıdaya geçtiğimizden beri memeyi bıraktı mamayı içmiyor gece uykusunda verebiliyorum anca.. doktorla görüşemedim henüz ama kilo almaması beni üzdü.. zaten çişli bezde alamıyorum dogru düzgün :( nasıl olcak bu durum yaşayan var mı?