Sehnurr hm anladım canım emzirdiğim için bişey diyemiyorum ama benimkide kalkıyor belki memede uyumaya alıştığı içindir ben günde 2 yada 3 öğün yapıyorum emzirme olayı o nezaman isterse hiç kesmedim azaltmadım ama bemimkide gece kalkıyor memeye alıyorum hemen uyuyor