Yıllardır beni mutsuz eden pelteklige bi çözüm var mi acaba. Özel hayatımı iş hayatımı da etkiliyor yoneticilerim konuşmamdan dolayi bana güvenmediklerini hissediyorum bir gorev oldugunda hep ikinci plândayım benimle ayni gorevdeki arkadaşlara is verilirken bana daha basit görevler veriliyor işim daha cok dil iletişimi ağırlıklı konuşmaya başladığımda insanların agzima bakmasi yüz ifadelerinin degismesi canımı çok acıtıyor ..