Arkadaşlar 4 buçuk aylık bebeğim var uçakla yurt içi bir seyahat yapacağız bebeğim ve ben olacağız ilk defa olacağı için tecrübesizim zaten ilk bebeğim , uçağa bebek arabasını alıyorlar mı , travel sistem bebek arabamız pusetini çıkartıp yanıma alabilir miyim süreç nasıl oluyor tecrübe edinen varsa paylaşabilir mi?