Lirikguzel Arkadaşlar 8 ay oldu doğum yapalı . 6 ay sonra regl oldum . Geçen ay oldum normalde bu ay da 4 gün önce olmam gerekiyordu olmadım hala 🫠 normal mi ? Prezervatifle korunuyoruz acaba delik falan mı vrdı diyorum 😃
biryazmasali Lirikguzel merhaba bn 40.günmde adet olsum sonrası her ay sekmeden oldum genç kızken düzenszdi normale grdi bu 2 aydır 10 gün geç kalıyrm havalardan olabilr belki
Cansudkmts Lirikguzel 7 ay önce doğum yaptım ve 40 mız çıkana kadar sürekli regliydim ve 50 ci gün bitti gitti ve o gündür bu gündür regli olmuyorum 🤦🏼♀️ Ve doğum kontrel hapı kullanıyorum ona rağmen olmadım hale b
Mrv-dm Lirikguzel oldunuz mu adet acaba aynı durumu yaşıyorum oğlum 6 aylıkken ilk adetimi oldum 7 aylık oldu oglum 5 gün geçti suan şüphelenecek bir durumum da olmadı ama bilmemiyorum tabi
merwee89 Lirikguzel benımde 6 aylık oğlum var ılk kez 5 ayında regl oldum bu ay 1 hafta kadar gecikti bızde prezervatıf ıle korunuyoruz bende tedirgin oluyorum
Lirikguzel biryazmasali belki de öyledir . Ya da vücut yeni adapte oluyor bu sürece ama korkuyorum ister istemez 😃 oğlum 8 aylıkken tekrar hamile kalmak korkutur beni 🫠
biryazmasali Lirikguzel değilsnizdir işallah zaten geç olmussunuz belliki bi düzenszlk olabilr kafanızı takmayın benm 10 gün geç kaldı ama kızım büyüdü olursa olsun moddayım;)
Lirikguzel biryazmasali olursa yapacak bişey yok tabi ama 2 yaşına bari gelsin diyorum 😃 teşekkür ederim ❤️