Merhaba arkadaşlar,dün çok kötü bir olay yaşadım ilk kez başıma geldi benzer durum yaşayanlar var mı Merak ediyorum.kızım 10 aylık emeklerken başını koltuk altına vurdu ve ağlamaya başladı,önce de ağladığı zamanlarda bir kaç kez sesi kesilip 5,6 sn sonra tekrar ağlıyordu o yüzden alışmıştım.ama bu sefer tekrar ağlamadı ve ağlarken sesi nefesi kesildi bi 15 sn kadar oldu tahminimce panik halinde yanımdakilere seslendim en son gördüğümde mosmor olmuştu ve ağzı ağlar vaziyette açıktı ama nefes alamıyordu annem hemen koştu geldi elini diline bastırdı annem diyor ki dili boğazını tıkamıştı bastırdıktan sonra Kısa Kısa sesler çıkardı ve sonrasında korkuyla o da ağlamaya devam etti, yanımda biri olmasaydı inanın hiç bişey yapamayacaktım sonrasını düşünmek bile istemiyorum.böyle bir durum yaşayan ve doktora giden oldu mu ç?? Ne yapabilirim o anda tekrarlamasından çok korkuyorum :(((