Mrvnvr 4 aylık oğlum dünden beri yok denecek kadar az yapıyor çişini açmı diye düşündüm bugün beZinde biraz kan gördüm galiba iltihaplanmış acaba sünnet gerekir mi başına gelen var mı acaba bide çocuk doktoruna mı cerrahına mı götürmeliyim
Eminos Mrvnvr cerrah pipisini o bolgeye iyi knceliyor yani ben ogluma sunnet yaptircam iyice inceledi isterseniz iyi bi cerraha goturun
Bartununannesi Susuz kalmış, sütünüzün olduğuna emin misiniz? Ya da yeterli gelmiyor olabilir. Yaz sicaklarinda terliyorlar çünkü
Mrvnvr Meme reddi mi nedir anlamıyorum az az emip bırakıyor ama uykulu tam emiyor suda veriyorum bi süredir