Bu sebepten hastanede yatan varmı kaç günde taburcu oldunuz o kadar kötüyüm ki oğlum mahvoldu defalarca damar yolu açıldı ama sürekli geri patladı eli kolu ayağı hep şişti antibiyotiği iğne olarak veriyorlar ama nedense damar yolu açmakta ısrar ediyolar dün akşam yatış yaptık bu arada lütfen bilgisi olan bı yazsın kafayı yicem