DefneRana3881 ben ilk 18 aylıkken bıraktırmayı denedim ne yaptıysam olmamıştı hatta sabır taşı bile sürmüştüm hiç faydası olmadı. 20 aylıkken önce konuşmaya başladım emerken. “Sen artık büyüdün memeye ihtiyacın yok” gibi. İlk olarak gündüz emmeyi kestim ağlamadı hiç biraz mızmızlanacak olsa “sen artık abla oldun meme pis olmuş” falan dedim. 5 gün sonra da gece kestim emzirmeyi. Sadece 1 gece ağladı o da kısa süreli.Ama sürekli konuştum ben kızımla “x ablan da emmiyo, x abin de emmiyo, sen artık bebek değilsin, Ali dayının bebeği meme emiyo o bebek(kuzenimin bebeği olmuştu onu işaret ederek) sana artık inekler süt verecek marketten alıcaz senin sütünü” gibi cümlelerle sürekli anlattım.