Admsmyrgktg bide karşı tarafı düşünseniz o insan da çalışıyor bütün gün çocuk bakıyor aylık asgari ücretten az mı alacak. Kendinizi yerine oyun calisiyorsunuz asgari ücret bile vermiyorlar. Kaldı ki en önemli işi yapıyor bı can bakıyor emanet bakıyor. Adaletli olmak lazım. Hee baktiran kişiye ne.kalacak o zaman diyorsunuz o zaman ya çalışmayacak ya kalana razı olacak yada daha yüksek maaş kazanmaya bakacak o zaman.