Sidat-53 Merhabalar oğlum 6,5 aylık verem aşısının izi oluşmadı hala bende ve eşimde de aşı izi yok karşılaşan bilgi sahibi olan var mı?
melegim71 Sidat-53 kızım 1 yasina girecek bakiyorim cogu bebegin kolu pembe benekli asi olan yeri ama bizde hicbirsey yok snlamadim kontrolede gidiyoruz doktor birsey demedi
Marinedeniz Sidat-53 canim bizde cok gec olusmaya baslamisti hatta asi tutmadi mi diye korkmaya baslamistim ama bence bir kac ay daha bekleyin
Zehra-Beren Sidat-53 biz de geçen ay vurdurduk ama izi oluşmadı 🤷 hatta hemşire ilacı tam sıkmamıştı ikinci defa iğneyi batırdı. Sağlıkta şiddet falan fistan muhabbeti var diye hiç bir şey demedim ama aşırı sinirim bozuldu. O yüzden iz oluşmamıştır diye düşünüyorum bende
tugbac Sidat-53 aşının tutmasıyla, kolda aşı izi olmasının bir bağlantısı yok bence. Çünkü benim kolum kıpkırmızı olmuş, ama okula giderken aşımın tutmadığını fark etmişler ve ilaç kullanmışım.
Alse35 Sidat-53 bizimki 10 aylık çok hafif belirmeye başladı dikkatli bakınca belli oluyor doktorumuz sorun yok demişti tutmama gibi bi ihtimal yokmuş ya da tekrar yapılması gibi
biryazmasali Sidat-53 yanılmıyorsam çok sonra oluyor çnkü 2 ay sonra falan olmştu bizim hatta aşı oldğmuzu bile unutup bu ne diye doktna sormştm ordan hatrlıyorm