Emanetveannesi 3 aylık olacağız hala silikon göğüs ucuyla emiyo böyle olup bırakan varmı nasıl bıraktınız 🥺
secoz Emanetveannesi 3 ay kullandım ☺️ Geceleri o olmadan emzirmeyi denedim öyle öyle alıştı bi süre sonra kendi istemedi silikonu. Acele etmeyin az çok anlayınca bırakacaktır
Muzik Emanetveannesi Benim de göğüs ucu olmadığı için,silikon uçla emzirdim hem de 9 ay.Emzikte alıyordu oğlum.9 ay sonunda göğsüme alıştığı anda hem silikon ucu hem de emziği bıraktı.Hiç kasmayın zamanla kendi bırakacak
Tgce09 Emanetveannesi bizde 3 aylık olduk kendisi bırakır demişlerdi ama hâlâ bırakmadı bazen alıyor memeyi ama canı isterse 🤭
circirbocegi Emanetveannesi 4 aylgz bastan beri slıkon uçluyduk yara olunca malum el mahkum 2 haftadr ucu bıraktık
circirbocegi Emanetveannesi yoo bi kac kez boş verdim sonra geceleri uyku sersemiykende dırek verdim anlamadı zaten sonra bi bıraktk gitti öyle
Sfybsfyb Emanetveannesi bana herkes 3 aylıkken bırakıyor kendisi istemiyor dedi bizde 1 buçuk aylığız ama bırakmaya niyeti yok
Muzik Sfybsfyb Çok sütüm vardı bir yandan da sağıyordum,buzluğa 100 küsür tane süt sağıp koydum.Asla azalmadı
AlinaSaree Emanetveannesi önce meme veriyorum turmayınca silikon veriyorum. Ama memeyi alsın diye uğraşıyorum silikon son aşama. Şuan şükür meme tutuyır. Bazen almıyor memeyş o zaman silikon veriyorum nadir de olsa.