Tulay09 Arkadaşlar bebek 2 aylık Eylül ekim rapor almayı düşünüyorum olursa kasımda 1 yıl ücretsiz izin alacağım siz ne yapacaksınız
Cansumerve Tulay09 ben 2 eylulde ucretsiz izin alicam rapor nasil aliyorsunuz eskisi gibi rapor vermiyolar
Okyanusolmak Tulay09 6 ay+6 ay alabiliyoruz diye biliyordum. 1 sene alınabiliyor mu? Benim de 2 ay bitmiş olacak eylülde. Direkt izne ayrılayım diyordum. Rapor falan oluyor mu
Tulay09 Cansumerve bilmiyorum en kötü normal rapor alırım diye düşünüyorum en azından 1 ay Okyanusolmak maaş iadesi olacak o halde Okyanusolmak evet 2 yıla kadar oluyor