Melekb Kızlar .merhaba bugün doğum yapalı 19 gün oldu fakat dikişleri mde bugün şişlik var ama açılma falan yok hafifte enfeksiyon gibi sızıntı var dikişleri mde ne yapmam gerekir başına gelen varmı acaba
meryemnarin Melekb canim benimde etim kaynamamisti acilma vardi guzelde durula kurut batikon sur kremlerini sur ve sadece ic camasira gazli bez koy gunde 4 kere bunu yapabilirsin benim oyle etim kaynamisti cok iyi gelmisti gazli bez batikon ve kremler
Esra_Deva Melekb doğumdan bir hafta sonra kontrole çağırırlar genelde diye biliyorum. Gitmişmiydiniz?
Melekb Alparslann27 evet kullandım antibiyotik ve bitti 10 gün de batikon uda doktora sormuştum gerek yok demişti