Atlasss oğlum 14 aylık. Çok hırçın ve hareketli. İstediği şey olmayınca dişlerini geçiriyor, vuruyor ve kendini yerden yere atıyor ağlıyor. Banyodan cıkarken ağlıyor bazen. İstediği herşey olsun istiyor. Evimiz dubleks. Bütün oyuncakları atıyor asağı. Gecen kumanda arıyorum 1saat. Meğer merdivene atmış…
2 yaş sendromu başlamamıştır herhalde cünkü daha 1,5yasında bile değil🤦♀️