miniksavasciveannesi 100 gün oldu doğum yapalı adet olmadım. İki gün önce kadın doğum kontrolüm vardı şimdi çocuk istemiyorsanız kesin korunun sen emzirdiğin için hap kullanma eşin korunsun ya da spiral dedi. Yumurtaların hazır korunmadığında hamile kalırsın hemen dedi. Bence kesinlikle erkek korunmalı, çok sıkıntı yapıyorsa spiral taktırın. Yine olan kadına oluyor çünkü 🤦♀️