Mjd sanırım sizi en iyi ben anlarım. 7 yaşında kızım var. Kolik bi bebekti bizimkiler çarşafta sallamaya alıştırdı. Benimde işime geliyordu.başka türlü susmuyor,uyumuyordu. Biraz toparlanıp bizimkiler gidince anladım ne hata yaptıgımı. Ayağımda sallamaya geçsin diye etmediğim dua yapmadığım şey kalmadı. Koçtaştan kalın halat ip kestirip aldım. Battaniyenin bir ucunu bir yere onla bağlıyor, diğer ucunda ben salla babam sallaydık. Ebebekten en iyi hamak beşiğide aldık asla kabul etmedi durmadı. Sizde paranızı boşa vermeyin.Çok kötü günlerdi. Şimdi 1 aylık oğlum var o da kolik. Trendyolda aynen battaniye şeklinde ayaklı bir ürün gördüm onu sipariş edicem. Bukez aynı şeyleri yapamam. Henüz elde sallamaya alışmadı ama tek başımayken hiç bir şey yaptırmıyor bana .